13. sep. 2005

Šumniki v Win XP SP2

Ta vikend sem na novo namestil Windowse XP. Prvič sem uporabil CD z vgrajenim SP2. Nazadnje sem ga na novo namestil pred 3 leti! Zdaj je računalnik približno 2x hitrejši! Ok, sem pač uporabnik, ki namesti vsak programček, ki ga najdem na internetu in šele potem ugotavljam njegovo koristnost. In se registry napolni in se vsi programi vlečejo kot megla.

In še prigoda iz naslova. Po namestitvi mi niso delali č-ji v nekaterih programih. Pa sem naštimal Slovenian in Slovenia pod Regional settings. Potem pa sem poskušal shranit majhno txt datoteko s čžš-ji in mi je napisalo, da moram shranit pod Unicode in ne pod ANSI (ki je bilo očitno predizbrano). Rešitev je zelo, zelo skrita:

Control Panel -> Regional and Language Options -> Advanced -> Select a language to match the language version of the non-Unicode programs you want to use : padajoči menu -> Slovenian

In ČŽŠ-ji spet delajo. Tudi v Vremenku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar